Marketingová strategie projektu zážitkového cestování – Bc. Jakub Fürych
Bc. Jakub Fürych
Master's thesis
Marketingová strategie projektu zážitkového cestování
Marketing strategy of travel adventure project
Anotácia:
Cílem diplomové práce je provést analýzu marketingové strategie podnikatelského projektu značky Artbreak popsané ve struktuře marketingového mixu. Artbreak se zaměřuje na oblast kulturního zážitkového cestování a cílí na klienty, kteří na své dovolené vyhledávají umělecké zážitky, a jsou zároveň připraveni sami uvolnit svoji kreativitu a v dílně vytvořit dílo vlastní. Práce je rozdělena na teoretickou …viacAbstract:
The aim of the thesis is to analyse the marketing strategy of the Artbreak brand business project described in the marketing mix structure. Artbreak focuses on the field of cultural experiential travel and targets clients who are looking for artistic experiences on their holidays and are also ready to unleash their creativity and produce their own artwork during the workshops. The thesis is divided …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2023
- Vedúci: doc. Ing. Josef Abrhám, Ph.D.
- Oponent: Zuzana Horváthová, DiS., externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře Canaria travel
Karolína Kristová -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Marketingový mix CA Vysočina Tour
Martin Vojta -
Marketingový mix cestovní agentury INTACT
Diana Rosová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Canaria Travel
Anna Krupičková -
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Lucie Langerová -
Návrh na vylepšení komunikační strategie Travel Free shopů na základě identifikace zákazníka
Barbora Bízová -
Marketingová komunikace letecké společnosti Travel Service
Monika Dufková
Názov
Vložil
Vložené
Práva