Bc. Hana Janouchová

Bakalářská práce

Podíl politického marketingu na formování veřejného mínění

The Share of the Political Marketing on Public Opinion Formations
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku politického marketingu v České republice a jeho vliv na veřejné mínění. V prvních kapitolách jsou rozebrána teoretická východiska, metody analýzy politického trhu a následují kapitoly zabývající se veřejným míněním. V praktické části je zkoumán politický marketing českých stran, různé fáze jeho implementace a dopad (vliv) na voličské preference. Vycházím …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the issue of political marketing in the Czech Republic and its influence on public opinion. The first chapters are concerned with the theoretical starting points as well as the methods of analysis of the political market. The following chapters deal with public opinion. The political marketing of the Czech political parties, different implementation phases and the impact …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2012
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní