Hana Cardová

Diplomová práce

Analýza značky Lancome a její vnímání zákazníky

Analysis of the brand Lancôme and its customer perception
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou luxusní kosmetické značky Lancôme, která je součástí portfolia značek světové kosmetické společnosti L´Oréal. Cílem práce je zanalyzovat značku Lancôme a na základě vlastního dotazníkového šetření zjistit, jak ji vnímají zákazníci a navrhnout aktivity na zlepšení. V teoretická části jsou vysvětleny základní marketingové pojmy jako je marketingový mix, SWOT analýza …více
Abstract:
The Master´s thesis deals with the analysis of the luxury cosmetic brand Lancôme, which is part of the brand portfolio of the global cosmetic company L´Oréal. The goal of the thesis is to analyze the brand Lancôme and, to find out based on a questionnaire survey how customers perceive the brand and also to suggest activities for improvement. The theoretical part explains the basic marketing terms such …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2020
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79602

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod