Hana Cardová
Master's thesis
Analýza značky Lancome a její vnímání zákazníky
Analysis of the brand Lancôme and its customer perception
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou luxusní kosmetické značky Lancôme, která je součástí portfolia značek světové kosmetické společnosti L´Oréal. Cílem práce je zanalyzovat značku Lancôme a na základě vlastního dotazníkového šetření zjistit, jak ji vnímají zákazníci a navrhnout aktivity na zlepšení. V teoretická části jsou vysvětleny základní marketingové pojmy jako je marketingový mix, SWOT analýza …moreAbstract:
The Master´s thesis deals with the analysis of the luxury cosmetic brand Lancôme, which is part of the brand portfolio of the global cosmetic company L´Oréal. The goal of the thesis is to analyze the brand Lancôme and, to find out based on a questionnaire survey how customers perceive the brand and also to suggest activities for improvement. The theoretical part explains the basic marketing terms such …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79602
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2020
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jitka Volfová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79602
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Analýza kontaktních bodů mezi cílovou skupinou „generace Z“ a vybranou značkou luxusní kosmetiky
Petra Myslivečková -
Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů
Šárka Nováková -
Marketingová strategie značky Lancôme se zaměřením na generaci Y
Hana Menclová -
Komunikační mix pro značku Lancome
Michal KOCMAN -
Daňový mix Tax mix
Kateřina Mizerová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova