Hana Cardová

Master's thesis

Analýza značky Lancome a její vnímání zákazníky

Analysis of the brand Lancôme and its customer perception
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou luxusní kosmetické značky Lancôme, která je součástí portfolia značek světové kosmetické společnosti L´Oréal. Cílem práce je zanalyzovat značku Lancôme a na základě vlastního dotazníkového šetření zjistit, jak ji vnímají zákazníci a navrhnout aktivity na zlepšení. V teoretická části jsou vysvětleny základní marketingové pojmy jako je marketingový mix, SWOT analýza …more
Abstract:
The Master´s thesis deals with the analysis of the luxury cosmetic brand Lancôme, which is part of the brand portfolio of the global cosmetic company L´Oréal. The goal of the thesis is to analyze the brand Lancôme and, to find out based on a questionnaire survey how customers perceive the brand and also to suggest activities for improvement. The theoretical part explains the basic marketing terms such …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2020
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79602