Evaluation of Digital Marketing Communication – Rushik Rameshkumar Patel, B.E.
Rushik Rameshkumar Patel, B.E.
Diplomová práce
Evaluation of Digital Marketing Communication
Abstract:
Digital marketing is the practise of promoting products or offerings via the use of digital technology, especially the internet, and furthermore mobile devices, display advertising, and several other digital media. The growth of digital marketing ever since 1990s and 2000s significantly altered how companies as well as brands utilise technology towards marketing. Digital marketing efforts are growing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
- Oponent: Veronika Zajíčková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Impact of Instagram Influencers on Brand Reputation & Brand Loyalty
Gaurav Ashok Pandit -
Suggested Improvements of Instagram Brand Communication for Czech Airlines
Tereza Bártová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Indian customer perception of digital wallets
Ritu Manishbhai Upadhyay -
Role of Social Media in Brand Building
Jannatul Ferdous
Název
Vložil
Vloženo
Práva