Market entry of a company SaZ s.r.o. onto the Canadian Road-Rail market – Jan Truska
Jan Truska
Bachelor's thesis
Market entry of a company SaZ s.r.o. onto the Canadian Road-Rail market
Vstup společnosti SaZ s.r.o. na kanadský trh s dvoucestnými vozidly
Anotácia:
Cílem této práce je analyzovat kanadský trh s dvoucestnými vozidly a navrhnout optimální způsob vstupu na trh pro českou firmu SaZ s.r.o. První kapitola práce je zaměřena na představení společnosti SaZ s.r.o. Druhá kapitola práce je zaměřena na legislativu a regulace na kanadském trhu s dvoucestnými vozidly a také na zákony týkající se exportu z České republiky do Kanady. Třetí kapitola je zaměřena …viacAbstract:
The goal of this thesis is to analyze the Canadian Road-Rail vehicle market and to propose an optimal market entry mode for a Czech company SaZ s.r.o. The first chapter of the thesis focuses on introducing SaZ s.r.o. The second chapter of the thesis focuses on the legislation and regulations surrounding the Canadian Road-Rail vehicle market as well as the laws surrounding the export to Canada from …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88955
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedúci: Iveta Černá
- Oponent: Eva Křenková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88955
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Přínosy a rizika vstupu podniku Družstevní závody Dražice-strojírna s.r.o. na zahraniční trhy
Lenka Roudnická -
Vliv Brexitu na vstup vybraného podniku na britský trh
Adam Babják -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Bariéry vstupu na trh v automobilovém průmyslu v Evropské unii a Číně
Jaroslav Matoušek -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Plán obchodní taktiky konkrétního podniku při vstupu na nový trh
Jan Faltýsek