Využití dat při vývoji, výrobě a distribuci audiovizuálního obsahu na vyžádání – Jakub Rálek
Jakub Rálek
Master's thesis
Využití dat při vývoji, výrobě a distribuci audiovizuálního obsahu na vyžádání
The Use of Data in Development, Production and Distribution of Audiovisual Content on Demand
Abstract:
Uživatelská data se využívají v současnosti napříč všemi možnými odvětvími. V době, kdy je tržní západní svět orientovaný na potřeby spotřebitele a personifikovanou nabídku produktů a služeb, je práce s nimi nedílnou součástí marketingových nástrojů malých i velkých podniků a předmětem podnikání mnoha IT korporací. Cílem práce je popsat proces jejich získávání, analyzování a vyhodnocování v kontextu …moreAbstract:
Nowdays, user data is currently gathered and used across all possible industries. At the time when the Western market oriented to consumer needs and a personalized products and services, working with user data is an integral part of the marketing strategy of both small and large companies. The aim of this thesis is to describe the process of their acquisition, analysis and evaluation in the context …moreKeywords
video na vyžádáníKeywords
big dataKeywords
filmový průmyslKeywords
audiovizuální archivyKeywords
Amazon.com (firma)Keywords
marketingKeywords
HBOKeywords
Netflix (firma)Keywords
internet
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2020
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/14716
Thesis defence
- Date of defence: 21. 9. 2020
- Supervisor: Jakub ŠILER
- Reader: Jiří VLACH
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RÁLEK, Jakub. \textit{Využití dat při vývoji, výrobě a distribuci audiovizuálního obsahu na vyžádání}. Online. Master's thesis. Praha: Academy of Performing Arts in Prague, Filmová a televizní fakulta. 2020. Available from: https://theses.cz/id/92n8pv/.
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2021 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMaster programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Theses on a related topic
-
Dopad streamovacích služeb na filmovou distribuci a filmový průmysl
Anna Navoychik -
Marketingové řízení firmy Netflix
Ladislav Sala -
Možnosti využití Big Data v komerčním pojišťovnictví
Štěpán Raus -
Využití Big Data v silniční dopravě
Adam Choi -
Big Data and its Security Challenges
Mayank Jitendrabhai Modi -
Big Data jako základ pro Industrie 4.0. v řízení dodavatelského řetězce
Ekaterina Miller -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Srovnání české produkce HBO se seriály a minisériemi České televize
Nikol Patíková