Průzkum moldavského trhu pro firmu TRUMF International s.r.o. – Renata VAŠÍČKOVÁ
Renata VAŠÍČKOVÁ
Bakalářská práce
Průzkum moldavského trhu pro firmu TRUMF International s.r.o.
The market survey of Moldova for company TRUMF International s.r.o.
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je marketingový průzkum moldavského trhu pro firmu TRUMF International s.r.o. Firma TRUMF je jedním z předních výrobců funkčních a kořenících směsí pro masný průmysl a exportuje především do zemí bývalého sovětského svazu. Moldavsko je ale jednou z mála zemí, kde zatím firma TRUMF nepůsobí a proto jsem se v této práci zaměřila právě na něj. V teoreticko-metodologické části …víceAbstract:
The content of this bachelor project is market survey of Moldova for company TRUMF International s.r.o. TRUMF is one of the leading company which produces blends of spice and additives for meat industry and exports mainly to the former states of Soviet Union. Moldova is one of the few where company TRUMF doesn't sell and this is the reason why I've focussed on it. First part of this bachelor project …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
21629
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VAŠÍČKOVÁ, Renata. Průzkum moldavského trhu pro firmu TRUMF International s.r.o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix společnosti Frontier Components, s.r.o.
Adéla Horečková -
Mezinárodní marketingový mix společnosti vstupující na zahraniční trh
Lujza Sadloňová -
Mezinárodní marketingový mix společnosti vstupující na zahraniční trh
Tereza Kremláčková -
Mezinárodní marketingový mix vinařství pro vstup na polský trh
Vojtěch Sečka -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix vybraného polygrafického podniku v mezinárodním prostředí
Nina Oľhová -
Marketingový mix Nutricia Metabolics, a. s.
Ladislav Matura -
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
Jana Zetek