Etika a korektnost v podnikání v oblasti cestovního ruchu – Tereza ČERMÁKOVÁ
Tereza ČERMÁKOVÁ
Bakalářská práce
Etika a korektnost v podnikání v oblasti cestovního ruchu
Business ethics and correctness in realm of tourism
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje etiku a korektnost v podnikání v oblasti cestovního ruchu v České republice ve vztahu B2C (business to consumer). Jejím cílem bylo zjistit, které praktiky a v jaké míře se vyskytují v těchto službách, konkrétně v ubytovacích, stravovacích, lázeňských, průvodcovských, dopravních a ve službách cestovních kanceláří a agentur. V teoretické části práce se lze setkat s problémy …víceAbstract:
This bachelor thesis analyses ethics and correctness in business in realm of tourism in Czech Republic. It focuses on B2C, business to consumer. The aim of the bachelor thesis is analysis of the appearance of unethical practices in tourism services, concretely accommodation services, catering services, spa services, guide services, transport services and services of travel bureaus or travel agencies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERMÁKOVÁ, Tereza. Etika a korektnost v podnikání v oblasti cestovního ruchu . Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Přeprava zvířat v cestovním ruchu
Kristýna Haltmarová -
Psychologie cestovního ruchu (Práce s emocemi jako součást seberegulace u průvodců v oblasti cestovního ruchu)
Eliška Geislerová -
Etika a morálka v komerčných komunikáciách
Nikoleta Luhová -
Etické problémy v cestovním ruchu související s kulturními odlišnostmi turistů a možnosti jejich předcházení
Daniel Schee -
Specifika japonské kultury a jejich vliv na služby v cestovním ruchu.
Tereza Štěpánková -
Etické problémy v cestovním ruchu související s kulturními odlišnostmi turistů a možnosti jejich předcházení
Klára Štěpánová -
Sociokulturní problematika manažerské etiky v hotelnictví a její vlivy na vedení zaměstnanců
Ondřej Sikora -
Specifika vývoje japonského příjezdového cestovního ruchu v České republice
Jakub Suchar