The importance of brick and mortar stores in the development of specialized running e-commerce – Ivana Kopková
Ivana Kopková
Master's thesis
The importance of brick and mortar stores in the development of specialized running e-commerce
Význam kamenných prodejen ve vývoji specializovaného bežeckého prodejce
Anotácia:
S rychlým růstem e-commerce se zároveň mění nákupní chování zákazníků. Fenomén a popularita běhání se mezi Čechy se v posledních letech velice rychle rozrůstá. Tato diplomová práce si klade za cíl prozkoumat účel a najít nejlepší využití kamenného obchodu pro vybraného specializovaného internetového prodejce s běžeckým vybavením. Vedlejším cílem je zjistit nákupní chování běžců v České republice a …viacAbstract:
E-commerce is increasing rapidly, and the shopping behaviour of customers is changing. During the last years, the popularity of running among Czechs has increased significantly. This master’s thesis aims to investigate the purpose and find the best use of the brick and mortar store for the selected specialized running e commerce retailer. Secondary aim is to understand the shopping behaviour of runners …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 11. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77176
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
- Vedúci: Václav Stříteský
- Oponent: Jan Poštulka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77176
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Going from Clicks to Bricks: Online Retailers to Brick and Mortar Shops
Roberto Jose Robleto Andonie -
Příprava a charakterizace WO3 vrstev metodou brick and mortar
Tomáš Blecha -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Omnichannel a implementace jeho prvků do e-commerce platformy
Jan Bělohlávek -
How can E-commerce help organizations to build a competitive advantage over its competitors
Vahe Ttuyan -
Vývoj e-commerce řešení pomocí agilního přístupu k projektovému řízení
Ondřej Zeman -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova