Songs and Music in Teaching English at Lower Secondary Schools – Bc. Ráchel TOMEŠOVÁ
Bc. Ráchel TOMEŠOVÁ
Diplomová práce
Songs and Music in Teaching English at Lower Secondary Schools
Songs and Music in Teaching English at Lower Secondary Schools
Abstract:
This diploma thesis deals with using music and songs in teaching English at lower secondary schools. The aim of this thesis is to present music and songs as a tool which can help students to be more motivated to learn and to enjoy English lessons more. In the theoretical part, reasons for using music and songs in EFL classes are stated together with research which has been undertaken on this subject …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá využitím hudby a písní ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol. Cílem práce je představit hudbu a písně jako prostředek, díky kterému se výuka cizího jazyka může stát zábavnější, více motivovat a přinášet dobré výsledky. Teoretická část představuje výzkum provedený v této oblasti. Praktická část obsahuje dvanáct vyučovacích plánů hodin anglického jazyka …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Kořínková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMEŠOVÁ, Ráchel. Songs and Music in Teaching English at Lower Secondary Schools . Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství hudební výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Využití tvůrčího psaní jako nástroje při výuce anglického jazyka
Michaela Pelcová -
Výuka anglického jazyka s využitím sociálních sítí pohledem lektorek jazykových škol
Fatima Al-Safadi -
Využití obrázků ve výuce anglického jazyka
Tereza Rosenbaumová -
Využití anglického jazyka ve výuce hudební výchovy pro 6. ročník ZŠ a primu víceletých gymnázií
Lucie Pisařovicová -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Využití multimédií ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Michaela Brychtová -
Analýza využití pomůcek pro výuku anglického jazyka žáka s lehkým mentálním postižením
Magdaléna Samková
Název
Vložil
Vloženo
Práva