Marketingová komunikace v sektoru komerčních realit – Bc. Lucie Slámová
Bc. Lucie Slámová
Diplomová práce
Marketingová komunikace v sektoru komerčních realit
Marketing Communication in Commercial Real Estate
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem realitního trhu komerčních realit. V jednotlivých kapitolách jsou uvedeny souvislosti s B2B trhem, principy obchodování na trhu a jednotlivé kroky strategického plánování developerské společnosti, včetně marketingového plánu. Hlavním záměrem této práce je příprava marketingového plánu a plánu strategie pronájmu existující administrativní budovy. Součástí práce je analýza …víceAbstract:
This master’s thesis focuses on the commercial real estate market. The individual chapters analyze the links with the B2B market, the principles of real estate market commerce, and developers’ specific strategic planning steps, including marketing plans. Mainly, this thesis aims to demonstrate preparation of a marketing plan and leasing strategy for an existing office building. Market analysis and …víceKlíčová slova
Kancelářský projekt budova pronájem developer development společnost nájemné nájemce pronajímatel nájemní smlouva propagace produkt marketingový plán financování strategie průzkum trh. Office project building lease company rent tenant landlord lease agreement promotion product marketing plan financing strategy research market.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r4rxa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace