Marketingová komunikace v sektoru komerčních realit – Bc. Lucie Slámová
Bc. Lucie Slámová
Master's thesis
Marketingová komunikace v sektoru komerčních realit
Marketing Communication in Commercial Real Estate
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem realitního trhu komerčních realit. V jednotlivých kapitolách jsou uvedeny souvislosti s B2B trhem, principy obchodování na trhu a jednotlivé kroky strategického plánování developerské společnosti, včetně marketingového plánu. Hlavním záměrem této práce je příprava marketingového plánu a plánu strategie pronájmu existující administrativní budovy. Součástí práce je analýza …moreAbstract:
This master’s thesis focuses on the commercial real estate market. The individual chapters analyze the links with the B2B market, the principles of real estate market commerce, and developers’ specific strategic planning steps, including marketing plans. Mainly, this thesis aims to demonstrate preparation of a marketing plan and leasing strategy for an existing office building. Market analysis and …moreKeywords
Kancelářský projekt budova pronájem developer development společnost nájemné nájemce pronajímatel nájemní smlouva propagace produkt marketingový plán financování strategie průzkum trh. Office project building lease company rent tenant landlord lease agreement promotion product marketing plan financing strategy research market.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/r4rxa/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication