Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA. – Natálie Matíková
Natálie Matíková
Bakalářská práce
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
Marketing strategy in the fast fashion market with a focus on the Zara brand.
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je „Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku Zara“. Cílem této bakalářské práce je charakterizovat a zhodnotit dopady fast fashion, týkající se největší fast fashion společnosti Inditex SA, především tedy jejího největšího obchodního formátu, značky Zara. Španělská společnost Inditex, je největší oděvní retailová polečnost na světě. Pod …víceAbstract:
Tématem této bakalářské práce je „Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku Zara“. Cílem této bakalářské práce je charakterizovat a zhodnotit dopady fast fashion, týkající se největší fast fashion společnosti Inditex SA, především tedy jejího největšího obchodního formátu, značky Zara. Španělská společnost Inditex, je největší oděvní retailová polečnost na světě. Pod …víceAbstract:
es the Zara brand itself and defines its competitors. Chapter five examines the marketing strategy of the Zara brand, more specifically, its market positioning, target audience, and marketing mix. In the sixth chapter, the actual field survey is already applied. Finally, chapter seven summarises what was found from the questionnaire survey and what solutions the author of this bachelor thesis can recommend …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89201
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Martin Nguyen Sy
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89201
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets
Liudmila Fomenko -
A study on the sustainability of mining in Africa with a focus on the African Green Minerals Strategy.
Jeremy Kilala -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček