Silvie Vytvarová, Dis
Bakalářská práce
Osobní značka
Personal brand
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá grafickým designem a to především brandingem. Tato práce obsahuje teoretickou část, která se zabývá hlavními tématy branding designu, jako jsou tvorba loga, barevnost, typografie, tiskoviny, tvorba grafického manuálu až po online prezentaci značky na webu nebo sociálních sítích. Praktická část obsahuje zpracování vybraného tématu, které obsahuje rešerši výrobců kombuchy na …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on graphic design and above all on branding. This thesis contains a theoretical part that deals with the main topics of branding design, such as creating a logo, colors, typography, printed materials, creating a graphic manual, up to the online presentation of the brand on the web or social networks. The practical part contains the processing of a selected topic, which includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB14676
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2023
- Vedoucí: MgA. Petr Hůza
- Oponent: MgA. Eva Horská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 9. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Grafická a intermediální tvorba / Grafická a intermediální tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Obalový design a vizuální identita limonád ZON
Markéta Rašínová -
Obalový design a jednotný vizuální styl značky Cider Bohemia
Dominika Hynková -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Tvorba a design autorské učebnice
Vendula Franková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
22. 9. 2023
Kohout, J.
22. 9. 2023