Vzdělávání jako nástroj prevence sociálního vyloučení – Daniela NOVÁKOVÁ
Daniela NOVÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Vzdělávání jako nástroj prevence sociálního vyloučení
Education as an instrument for prevention of social exclusion
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce je na základě kvalitativního výzkumu zjistit dopad vzdělávání nezaměstnaných na eliminaci sociálního vyloučení a na jejich další uplatnění na trhu práce. Z množství rekvalifikačních kurzů nabízených kontaktním pracovištěm Úřadu práce ČR v Havlíčkově Brodě, jsem si vybrala rekvalifikační kurz "Pracovník v sociálních službách". V rámci této rekvalifikace absolvují vybraní uchazeči …viacAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to detect, based on qualitative research, impact of unemployee's education on elimination of social exclusion and their further possibility to assert themselves in labor market. From many retraining courses offered by contact office of Labour office in Havlickuv Brod I've chosen retraining course "worker in social services". During this retraining the chosen jobseekers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2014
Zverejniť od: 31. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Daniel Topinka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Daniela. Vzdělávání jako nástroj prevence sociálního vyloučení. Jihlava, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / odbor:
Pedagogy / Andragogy
Práce na příbuzné téma
-
Celoživotní vzdělávání a jeho význam v rozvoji regionu
Renata Petrboková -
Celoživotní vzdělávání a jeho význam v rozvoji regionu
Tomáš Polák -
Příprava systému rekvalifikačních kurzů oboru kuchař v celoživotním vzdělávání
Petr Nečas -
Řešení problematiky dalšího profesního vzdělávání oboru Truhlář
Libor Křivánek -
Práce lektora v systému celoživotního učení se zaměřením na profesní rekvalifikační vzdělávání
Olga Illková -
Motivace dospělých ke vzdělávání v rámci rekvalifikace
Olga Toboláková -
Nezaměstnanost a rekvalifikace u osob ve věku 50+
Klára Bergmanová -
Motivace k získání rekvalifikace
Lukáš Kazár
Názov
Vložil
Vložené
Práva