Bc. Martin VEJVODA
Diplomová práce
Studie podvozku pro metro
Study of bogie for metro
Anotace:
Práce pojednává o konstrukci trakčního podvozku pro vozidlo metra. Hlavním požadavkem a snahou při tvorbě návrhu bylo snížit hmotnost podvozku, zejména jeho rámu. Výsledkem je provedení primárního vypružení pomocí úhlové páky a tím výrazné zkrácení podélníků rámu. Práce dále obsahuje výpočty pro návrh a dimenzování některých dílů.Abstract:
The thesis deals with the design of traction bogie for Metro vehicle. The main requirement and effort in developing the proposal was to reduce the weight of the bogie, mainly its frame. The result is the primary suspension using a angled lever which cause significant shortening of the longitudinal of the frame. The thesis also includes calculations for the design and dimensioning of some parts of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Heller, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VEJVODA, Martin. Studie podvozku pro metro. Plzeň, 2014. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojníVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta strojníMagisterský studijní program / obor:
Strojní inženýrství / Dopravní a manipulační technika