Bc. Kristýna Hancková

Bakalářská práce

Hodnota pro zákazníka a její atributy u služeb autoservisu

Customer value and it´s atributes of a car service
Anotace:
Předkládaná práce je zaměřena na problematiku hodnoty pro zákazníka a její atributy. Byly dokumentovány práce autorů, kteří se touto problematikou zaobírají. Ukázalo se, že v některých směrech existují odlišná pojetí, na něž jsou uvedeny příslušné odkazy. Vztahy mezi dodavatelem a zákazníkem mají velmi široké dimenze a při maximálním uspokojování potřeb zákazníka nutno vycházet z daných specifických …více
Abstract:
This work is focused on customer value and its attributes. Works of authors, who are interested in this problem have been documented. It turned out that in some respects, there are different concepts, which are given the appropriate links. Relations between the supplier and the customer have a very large dimension and the maximum satisfaction of customer needs to be given based on the specific circumstances …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 8. 2011
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Ehlová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hancková, Kristýna. Hodnota pro zákazníka a její atributy u služeb autoservisu. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická