Aktivizující výukové strategie v primárním vzdělávání – Denisa MARKOVÁ
Denisa MARKOVÁ
Master's thesis
Aktivizující výukové strategie v primárním vzdělávání
Active Teaching Strategies in Primary Education
Abstract:
Tématem této práce jsou aktivizující výukové strategie v primárním vzdělávání. Teoretická část je rozdělena do osmi kapitol. Jednotlivé kapitoly jsou zaměřeny na vymezení pojmů výukové strategie, metoda výuky a organizační forma výuky, včetně jejich klasifikací a nastínění historie metod výuky a organizačních forem výuky. Teoretická část se zaměřuje také na cíle a obsah primárního vzdělávání, osobnost …moreAbstract:
This diploma thesis deals with activating teaching strategies in primary education. The theoretical part is divided into eight chapters. These chapters are focusing on definition of teaching strategies, teaching methods and organizational teaching forms, including its classification and short summary of its historical development. This part also deals with goals and the content of primary education …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2013
Accessible from:: 5. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MARKOVÁ, Denisa. Aktivizující výukové strategie v primárním vzdělávání. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Procedurální a konceptuální přístup žáků k pojmům obsah čtverce a obdélníku
Tereza Osičková -
Vliv herbicidního stresu a aplikace přípravku Atonik na fluorescenci chlorofylů a obsah pigmentů sóji a slunečnice
Tomáš Mrština -
Historický vývoj obsahu a cílů občanského vzdělávání a jejich promítání do učebnic občanské výchovy
David Svoboda -
Působení aktivizujících metod na žáky primárního vzdělávání
Bára KRESTOVÁ -
Aktivizující výukové strategie v primárním vzdělávání
Nikola KUBNÁ -
Konstruktivistické pojetí edukačního procesu z hlediska profesní připravenosti pedagoga v primárním vzdělávání
Marcela OTAVOVÁ -
Přírodní a komunitní zahrada pro primární vzdělávání ve 21. století
Jarmila Divišová -
Projektové vyučování v primárním vzdělávání zaměřené na využití přírodnin
Michaela Láfová