Aktivizující výukové strategie v primárním vzdělávání – Denisa MARKOVÁ
Denisa MARKOVÁ
Master's thesis
Aktivizující výukové strategie v primárním vzdělávání
Active Teaching Strategies in Primary Education
Anotácia:
Tématem této práce jsou aktivizující výukové strategie v primárním vzdělávání. Teoretická část je rozdělena do osmi kapitol. Jednotlivé kapitoly jsou zaměřeny na vymezení pojmů výukové strategie, metoda výuky a organizační forma výuky, včetně jejich klasifikací a nastínění historie metod výuky a organizačních forem výuky. Teoretická část se zaměřuje také na cíle a obsah primárního vzdělávání, osobnost …viacAbstract:
This diploma thesis deals with activating teaching strategies in primary education. The theoretical part is divided into eight chapters. These chapters are focusing on definition of teaching strategies, teaching methods and organizational teaching forms, including its classification and short summary of its historical development. This part also deals with goals and the content of primary education …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zverejniť od: 5. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARKOVÁ, Denisa. Aktivizující výukové strategie v primárním vzdělávání. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Procedurální a konceptuální přístup žáků k pojmům obsah čtverce a obdélníku
Tereza Osičková -
Vliv herbicidního stresu a aplikace přípravku Atonik na fluorescenci chlorofylů a obsah pigmentů sóji a slunečnice
Tomáš Mrština -
Historický vývoj obsahu a cílů občanského vzdělávání a jejich promítání do učebnic občanské výchovy
David Svoboda -
Působení aktivizujících metod na žáky primárního vzdělávání
Bára KRESTOVÁ -
Aktivizující výukové strategie v primárním vzdělávání
Nikola KUBNÁ -
Konstruktivistické pojetí edukačního procesu z hlediska profesní připravenosti pedagoga v primárním vzdělávání
Marcela OTAVOVÁ -
Přírodní a komunitní zahrada pro primární vzdělávání ve 21. století
Jarmila Divišová -
Projektové vyučování v primárním vzdělávání zaměřené na využití přírodnin
Michaela Láfová