Koncept 3D animace a role producenta při tvorbě 3D animovaného filmu – Bc. Daniil Nenashev
Bc. Daniil Nenashev
Bakalářská práce
Koncept 3D animace a role producenta při tvorbě 3D animovaného filmu
The concept of 3D animation and the role of the producer in creating a 3D animated film
Anotace:
Primárním cílem této práce je popsat a vysvětlit povinnosti producentů 3D animovaných filmů a specifika prací v přípravné, produkční a postprodukční fázi. Teoretická část této práce měla za cíl popsat animaci a její historii obecně, logicky přejít do pole 3D animace a popsat technické základy vytváření virtuální grafiky. Dále je práce rozdělena do tří částí představujících tři fáze produkce 3D animovaných …víceAbstract:
This thesis's primary goal is to describe and explain 3D animated movie producers' responsibilities and works' specifics in the preparation, production, and post-production phases. The theoretical part of this work aimed to describe animation and its history in general, logically moving into the 3D animation field and describing the technical basics of creating virtual graphics. Next, the thesis is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2021
- Vedoucí: MgA. Martin Hovorka
- Oponent: Petr Babinec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba / Animace a vizuální efekty
Práce na příbuzné téma
-
Kto, ako a prečo vôbec produkuje na Slovensku dokument pre kiná? Situačná analýza poľa nezávislého slovenského dokumentárneho filmu v kontexte financovania Audiovizuálnym fondom
Miroslav Vlček -
Výroba stylizovaných 3D CGI prostředí
Matěj Šak -
Tvorba 3D postavy pro animovaný film
Lukáš Gomola -
Světlo ve 3D digitální animaci
Jakub Brokl -
3D simulace svalového systému
Lukáš Gomola -
1. Teoretická část: Aspekty užití stereoskopie při tvorbě animovaného filmu 2. Praktická část: Jack a citronovník - 3D animovaný film
Oto DOSTÁL -
Tvorba výukových materiálů pro výuku 3D modelování, 3D tisku a robotiky na 2. stupni ZŠ
Vít PERNICA -
Využití 3D modelování a 3D tisku ve výuce grafiky na středních školách
Michal Růžička
Název
Vložil
Vloženo
Práva