Kamila Němcová
Bachelor's thesis
Vizuální pozornost v rámci reklamního sdělení
Visual attention within the advertising message
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je analýza vizuální pozornosti v rámci reklamního sdělení. Cílem práce je zhodnotit kombinace pohledu a gesta - ukazující ruky. Zjistit, jakým způsobem ovlivňují spotřebitele a jak ovlivňují vizuální pozornost spotřebi-tele v rámci reklamního sdělení a s tím úzce spojený recall. Práce se skládá z teore-tické rešerše, která pojednává o faktorech ovlivňujících vizuální pozornost …moreAbstract:
The topic of this bachelor's thesis is the analysis of visual attention within the advertising message. The aim of the work is to evaluate the combination of gaze and gesture - pointing hand. To find out how they affect the consumer and how they affect the visual attention of the consumer within the advertising message and the closely related recall. The work consists of a theoretical research that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89470
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2023
- Supervisor: Simona Bažantová
- Reader: Michal Novák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89470
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Management
Theses on a related topic
-
Relation of Visual Attention and Visual Short Term Memory: examined by moving dots
Václav Dohnal -
Vizuální pozornost vůči emocionálním a racionálním apelům v reklamě
Eliška Novotná -
Vizuální pozornost vůči varovným zprávám na obalu nápoje
Eliška Hladíková -
Vizuální pozornost a nákupní záměr spotřebitelů v souvislosti s kavárenskými profily na sociální síti Instagram
Adéla Holcová -
Vizuální pozornost vůči erotickým a neerotickým podnětům
Eliška Štiková -
Vizuální pozornost vůči emocionálním apelům v reklamě
Eliška Novotná -
Vliv vizuálních stimulů místa prodeje na pozornost spotřebitelů z generace Y
Denis Drexler -
Impact of a product recall
Viktoriya Torlyuk