Marika Mikešová

Diplomová práce

Marketingová strategie značek firmy Pierre Fabre na českém a slovenském trhu.

Marketing strategy of the Pierre Fabre brands on the Czech and Slovak market
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje marketingové strategii značky A-Derma na českém a slovenském trhu. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky o marketingovém mixu, značce a strategickém řízení značky. V praktické části jsou stručně představeny strategie všech značek firmy Pierre Fabre. Dále se zabývám detailní analýzou marketingové strategie značky A-Derma a navrhuji, jak ji zlepšit. Analýza …více
Abstract:
This master thesis deals with the marketing strategy of A-Derma brand on the Czech and Slovak market. In the theoretical part I summarized basic information about marketing mix, brand and strategic brand management. In the practical section there is an introduction of marketing strategies of all the Pierre Fabre brands. Furthermore I focus on detailed analysis of A-Derma marketing strategy and suggest …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2011
  • Vedoucí: Jiří Mikeš
  • Oponent: Petra Hilburgerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24361