Balancování na hraně: Guerilla marketing, buzzmarketing, virální marketing – Bc. Andrea SALÁKOVÁ
Bc. Andrea SALÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Balancování na hraně: Guerilla marketing, buzzmarketing, virální marketing
Balancing on the edge: Guerilla marketing, buzzmarketing, viral marketing
Abstract:
Tato práce pojednává o nových marketingových trendech {--} zejména pak guerilla marketingu, buzzmarketingu a virálním marketingu a jejich obecném vnímání v českém prostředí. Cílem mé práce je prokázat, že tyto marketingové formy balancují na hraně a jsou viděny spíše v negativním světle. V teoretické části mé bakalářské práce se zabývám oblastí marketingových komunikací a rozvojem nových marketingových …moreAbstract:
This work is dealing with a new marketing trends {--} guerilla marketing, buzzmarketing and viral marketing and researches sensations of this marketing forms in Czech republic generally. Object of my work is demonstration of balancing choosen marketing trends on the edge. The theoretical part describes marketing communications and a development of new marketing trends generally. In the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Identifier:
10532
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SALÁKOVÁ, Andrea. \textit{Balancování na hraně: Guerilla marketing, buzzmarketing, virální marketing}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/93z9t3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SALÁKOVÁ, Andrea. Balancování na hraně: Guerilla marketing, buzzmarketing, virální marketing. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Adam Stránský -
Jak být vidět v marketingovém světě a nové marketingové trendy
Adéla Richterová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Marek Šimr -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Darya Nevrayeva -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Nina Köstl -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Dávid Stirber