Miroslava Hrdinová

Bakalářská práce

Kvalita služeb kontaktního pracoviště krajské pobočky Úřadu práce ČR z pohledu klientů

Die Qualität von Dienstleistungen in der Kontaktstelle des Regionalbüros des Arbeitsamtes der Tschechischen Republik aus der Sicht des Kunden
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem "Kvalita služeb kontaktního pracoviště krajské pobočky Úřadu práce ČR z pohledu klientů" se ve své teoretické části zabývá státní politikou zaměstnanosti a spoluprací České republiky s Evropou v oblasti nezaměstnanosti. Charakterizuje činnosti a organizační strukturu Úřadu práce ČR. Popisuje nezaměstnanost a hodnotí její situaci v ČR a Jihomoravském kraji k 31. březnu …více
Abstract:
Diese Bachelorarbeit unter dem Titel "Die Qualität von Dienstleistungen in der Kontaktstelle des Regionalbüros des Arbeitsamtes der Tschechischen Republik aus der Sicht des Kunden" gliedert sich in zwei Teile. In dem theoretischen Teil befasst sie sich mit der staatlichen Beschäftigungspolitik und mit der Zusammenarbeit der Tschechischen Republik mit Europa im Bereich der Arbeitslosigkeit. Sie beschreibt …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: Oldřich Syrovátka
  • Oponent: Arnošt Drmola

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/37383