Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování – Bc. Františka Bartůňková
Bc. Františka Bartůňková
Master's thesis
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Fashion Marketing of the Internet – Set of Case Studies and their Content and Form Processing
Abstract:
Práce specifikuje problematiku fashion marketingu na internetu. Teoretickými východisky jsou marketingové komunikace a marketingové komunikace na internetu. Aplikační část práce je zaměřena na problematiku fashion marketingu a fashion marketingu na internetu, kterou doprovází vybrané kazuistiky sdělení fashion businessu v prostředí internetu. Praktickým výstupem práce je návrh na internetovou kampaň …moreAbstract:
The thesis specifies the issues of internet fashion marketing. The theoretical output of the thesis is marketing communication and internet marketing communication. The practical part of the thesis is focused on the issue of fashion marketing and internet fashion marketing which is complemented by selected case studies of fashion business on the internet. The practical output of the thesis is a project …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/lzwwb/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARTŮŇKOVÁ, Františka. \textit{Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/94t4if/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace se zaměřením na generace: na příkladu Moravské galerie
Sylvie Poukarová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Uplatnění absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Dominika Prokůpková -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš