Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování – Bc. Františka Bartůňková
Bc. Františka Bartůňková
Diplomová práce
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Fashion Marketing of the Internet – Set of Case Studies and their Content and Form Processing
Anotace:
Práce specifikuje problematiku fashion marketingu na internetu. Teoretickými východisky jsou marketingové komunikace a marketingové komunikace na internetu. Aplikační část práce je zaměřena na problematiku fashion marketingu a fashion marketingu na internetu, kterou doprovází vybrané kazuistiky sdělení fashion businessu v prostředí internetu. Praktickým výstupem práce je návrh na internetovou kampaň …víceAbstract:
The thesis specifies the issues of internet fashion marketing. The theoretical output of the thesis is marketing communication and internet marketing communication. The practical part of the thesis is focused on the issue of fashion marketing and internet fashion marketing which is complemented by selected case studies of fashion business on the internet. The practical output of the thesis is a project …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lzwwb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace se zaměřením na generace: na příkladu Moravské galerie
Sylvie Poukarová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Uplatnění absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Dominika Prokůpková -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš