Bc. Františka Bartůňková

Diplomová práce

Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování

Fashion Marketing of the Internet – Set of Case Studies and their Content and Form Processing
Anotace:
Práce specifikuje problematiku fashion marketingu na internetu. Teoretickými východisky jsou marketingové komunikace a marketingové komunikace na internetu. Aplikační část práce je zaměřena na problematiku fashion marketingu a fashion marketingu na internetu, kterou doprovází vybrané kazuistiky sdělení fashion businessu v prostředí internetu. Praktickým výstupem práce je návrh na internetovou kampaň …více
Abstract:
The thesis specifies the issues of internet fashion marketing. The theoretical output of the thesis is marketing communication and internet marketing communication. The practical part of the thesis is focused on the issue of fashion marketing and internet fashion marketing which is complemented by selected case studies of fashion business on the internet. The practical output of the thesis is a project …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní