Postavení internetových a kamenných obchodů v nákupním rozhodování spotřebitelů v České republice – Lucie Novotná
Lucie Novotná
Bakalářská práce
Postavení internetových a kamenných obchodů v nákupním rozhodování spotřebitelů v České republice
The Position of Internet and Standard Shops in the Purchasing Decisions of Consumers in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na komparaci internetových a kamenných obchodů v nákupním rozhodování spotřebitelů v České republice. Teoretická část práce definuje pojmy spojené s nakupováním na internetu a v kamenných obchodech. Dané typy obchodu porovnává a stanovuje jejich hlavní výhody a nevýhody. Dále se věnuje spotřebitelům, kde se zabývá problematikou jejich nákupního chování. Praktická část se …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on comparison of e-shops and retail stores by preferences of customers in Czech Republic. Theoretical part defines terms associated with online shopping and with shopping in retail stores. Thesis then defines selected types of stores and their advantages and disadvantages. It also describes customers and their shopping behaviour. Practical part is focused on evaluating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVOTNÁ, Lucie. \textit{Postavení internetových a kamenných obchodů v nákupním rozhodování spotřebitelů v České republice}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/94v2ds/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Soňa Krejcárková -
Marketingová komunikace pro internetový obchod s oblečením
Hong Thuy Phamová -
Strategické chování elektronických obchodů z pohledu zákazníka
Sylva Chalupová -
Strategické chování elektronických obchodů z pohledu zákazníka
Petra Dvořáková -
Logistika bezpečnostních procesů a technologií spojených s monitoringem chování zákazníků obchodu
Dušan Kalup -
Inventory redeployment in the retail industry: case study of Ydistri
Lucia Jevočinová
Název
Vložil
Vloženo
Práva