Daniel Sirbu

Bakalářská práce

Expanze e-shopu na zahraniční trh

Expansion of e-shop to foreign market
Anotace:
Cílem této práce je navrhnout, podle předem podnikem zvolených kritérií, nejlepší země k expanzi vybraného e-shopu na zahraniční trh. Práce je rozdělená na pět částí. V teoretické části je vysvětlen pojem e-commerce a online marketing, kde je pospáno, co vše je součástí online marketingu od SEO (Search Engine Optimization), PPC (Pay Per Click) až po sociální sítě. V druhé části je vysvětlena metodologie …více
Abstract:
The aim of this thesis is to propose, according to the criteria chosen in advance by the company, the best countries for the expansion of the selected e-shop on the foreign market. The thesis is divided into five parts. In the theoretical part, the concept of e-commerce and online marketing is explained, where everything that is part of online marketing is discussed, from SEO (Search Engine Optimization …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 10. 2021
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Karel Sůva

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84922