Daniel Sirbu
Bachelor's thesis
Expanze e-shopu na zahraniční trh
Expansion of e-shop to foreign market
Anotácia:
Cílem této práce je navrhnout, podle předem podnikem zvolených kritérií, nejlepší země k expanzi vybraného e-shopu na zahraniční trh. Práce je rozdělená na pět částí. V teoretické části je vysvětlen pojem e-commerce a online marketing, kde je pospáno, co vše je součástí online marketingu od SEO (Search Engine Optimization), PPC (Pay Per Click) až po sociální sítě. V druhé části je vysvětlena metodologie …viacAbstract:
The aim of this thesis is to propose, according to the criteria chosen in advance by the company, the best countries for the expansion of the selected e-shop on the foreign market. The thesis is divided into five parts. In the theoretical part, the concept of e-commerce and online marketing is explained, where everything that is part of online marketing is discussed, from SEO (Search Engine Optimization …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84922
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 10. 2021
- Vedúci: Markéta Procházková
- Oponent: Karel Sůva
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84922
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Niche cosmetic brands decising making on international expansion
Anna Marie Christel Penelope Schörnich -
International expansion of fast and luxury fashion brands in the Central Europe: The case of Zara and Prada
Daria Ulianova -
Role of culture in the international expansion of IKEA
Daria Pichugina -
How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
Roxane Simondet -
Mezinárodní expanze podniku - analýza trhů
Ondrej Lipták -
Success factors for sustainable international expansion of companies originated in the Czech Republic
Štěpán Mejzlík -
Analýza mezinárodní expanze fitness centra na přikladu sítě Form Factory
Ekaterina Samotes -
Mezinárodní expanze českých e-shopů
Radek Sucháček