Bc. Lenka Pružinová

Bakalářská práce

Právo a etika v marketingové komunikaci

Law and Ethical Behaviour in Marketing Communication
Anotace:
Ve své práci se věnuji problematice neetických reklam v České republice. Pokládám si otázku, zda nás skutečně reklamy mohou negativně ovlivnit a zda mají tak velkou moc na lidské rozhodování. Reklamy jsou svázané právními a etickými normami, které určují rámec marketingové komunikace. Představím neetické reklamy podle místa uvedení.
Abstract:
The thesis is focused on the topic of unethical advertisement in Czech republic. I am trying to answer the questions, how advertisements could influence our behaviour and decision making. The advertisements are regulated by legal and ehtical rules, which determine the framework of marketing communication. I'll introduce unethical advertisements according to the media, they were published in.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.