Marketing a strategické cíle fotbalových klubů FC Tescoma Zlín a FC Baník Ostrava – Bc. Jan FILGAS
Bc. Jan FILGAS
Diplomová práce
Marketing a strategické cíle fotbalových klubů FC Tescoma Zlín a FC Baník Ostrava
Marketing and Strategic Objectives of Football Club FC Baník Ostrava
Anotace:
Diplomová práce s názvem Marketing a strategické cíle fotbalového klubu FC Baník Ostrava, a. s., analyzuje prostředí sportovní organizace z pohledu vnějšího i vnitřního prostředí. Dále se pak zabývá strategickým plánováním a strategickými cíli této organizace. Analýzu a podrobný popis fungování marketingového úseku klubu, jehož A tým v roce 2004 vyhrál profesionální soutěž I. Gambrinus ligu, doplňuje …víceAbstract:
The thesis ``Marketing and Strategic Objectives of Football Club FC Baník Ostrava, a.s.`` analyses the environment of a sports organization from the point of view of both the outer and inner environment. Furthermore, it deals with strategic planning and strategic objectives of this organisation. The analysis and detailed description of the marketing department of the club, whose A team won the professional …víceKlíčová slova
Marketing strategické cíle prvoligového fotbalového klubu fotbal Ostrava FC Baník komunikace.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Identifikátor:
472
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FILGAS, Jan. \textit{Marketing a strategické cíle fotbalových klubů FC Tescoma Zlín a FC Baník Ostrava}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/957zti/.
Jak správně citovat práci
FILGAS, Jan. Marketing a strategické cíle fotbalových klubů FC Tescoma Zlín a FC Baník Ostrava. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace fotbalových klubů
Jakub Karpeta -
Marketingová komunikace fotbalového klubu SK Slavia Praha
Aneta Vlčková -
Rizika marketingové komunikace fotbalového klubu
Ondřej Vlk -
FC Baník Ostrava v letech 1972 až 2022
Martin Jedlička -
Návrh marketingové komunikace FC Baník Ostrava
Iveta Čevelíková -
Management a marketing FC Baník Ostrava
Radim Blažek -
Marketingová komunikace fotbalového klubu FC Baník Ostrava
Veronika Kopřivová -
Systém sportovní přípravy mládeže v FC Baník Ostrava
Petr BLEJCHAŘ