Bc. Jan FILGAS

Diplomová práce

Marketing a strategické cíle fotbalových klubů FC Tescoma Zlín a FC Baník Ostrava

Marketing and Strategic Objectives of Football Club FC Baník Ostrava
Anotace:
Diplomová práce s názvem Marketing a strategické cíle fotbalového klubu FC Baník Ostrava, a. s., analyzuje prostředí sportovní organizace z pohledu vnějšího i vnitřního prostředí. Dále se pak zabývá strategickým plánováním a strategickými cíli této organizace. Analýzu a podrobný popis fungování marketingového úseku klubu, jehož A tým v roce 2004 vyhrál profesionální soutěž I. Gambrinus ligu, doplňuje …více
Abstract:
The thesis ``Marketing and Strategic Objectives of Football Club FC Baník Ostrava, a.s.`` analyses the environment of a sports organization from the point of view of both the outer and inner environment. Furthermore, it deals with strategic planning and strategic objectives of this organisation. The analysis and detailed description of the marketing department of the club, whose A team won the professional …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Identifikátor: 472

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FILGAS, Jan. Marketing a strategické cíle fotbalových klubů FC Tescoma Zlín a FC Baník Ostrava. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace