Návrh CSR strategie pro Centrum Letokruh s. r. o. – Anna Karásková
Anna Karásková
Bachelor's thesis
Návrh CSR strategie pro Centrum Letokruh s. r. o.
Corporate Social Responsibility Strategy at Centrum Letokruh llc.
Anotácia:
KARÁSKOVÁ, Anna. Návrh CSR strategie pro Centrum Letokruh, s. r. o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta, 2020.Bakalářská práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem, která představuje dobrovolné jednání společností ve prospěch svých stakeholderů, nad rámec zákonných nařízení. Cílem je na základě zvolené metodiky navrhnout pro Centrum Letokruh …viacAbstract:
KARÁSKOVÁ, Anna. Corporate Social Responsibility Strategy at Centrum Letokruh llc. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, Faculty of Business and Economics, 2020.The objective of this Bachelors thesis is to analyse and propose a corporate social responsibility strategy for Centrum Letokruh llc. Firstly, this thesis will focus on how corporate social responsibility is used to maximise the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Renata Kučerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade
Práce na příbuzné téma
-
Triple Bottom Line a jeho aplikace u leteckých společností
Lucie Váchová -
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
The Real CSR: Sources of Financing CSR Activities in Companies, Case Study of Sparkasse Bank B&H
Ena Fejzagić -
Role CSR ve strategii kazachstánských podniků
Vilyam Shteinbakh -
CSR v ČR – chtějí firmy celonárodní systém koordinace CSR?
Lukáš Skřivan -
CSR a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku
Markéta Rohelová -
Analýza CSR společnosti Lindex, porovnání vnímání CSR spotřebiteli ve Švédsku a ČR
Sylvie Křesalová -
CSR komunikace se stakeholdery - spotřebiteli, jejich povědomí o CSR a jejich zapojení do CSR iniciativ.
Xeniya Kalinina