Image Rožnovského pivovaru na Moravě a ve Slezsku – Klára Solanská
Klára Solanská
Bachelor's thesis
Image Rožnovského pivovaru na Moravě a ve Slezsku
Roznov Brewery - Image Analysis
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem image Rožnovského pivovaru na Moravě a ve Slezsku. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy týkající se image a corporate (firemní) identity a dále uvádí do světa pivovarnictví. Praktická část práce nejprve popisuje Rožnovský pivovar a jeho součásti, poté se věnuje analýze a vyhodnocení dat zíksaných z marketingového výzkumu, který byl zaměřen na image Rožnovského …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the image of Rožnov brewery in Moravia and Silesia. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of image and corporate identity and goes into the world of brewing. The practical part of the work describes Rožnov brewery and its components, analyses and evaluates the data obtained from a marketing research focused on the image of Rožnov brewery. A questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Solanská, Klára. Image Rožnovského pivovaru na Moravě a ve Slezsku. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová -
Analýza corporate designu firmy Elektropřístroj, s.r.o.
Tereza Prokešová -
Corporate Social Responsibility strategie ve vybrané společnosti
Karolína Pilátová -
Corporate identity of Prezzo Restaurant Chain
Lenka ŠUSTROVÁ -
Corporate design
Štěpán Bejr -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev