Image Rožnovského pivovaru na Moravě a ve Slezsku – Klára Solanská
Klára Solanská
Bachelor's thesis
Image Rožnovského pivovaru na Moravě a ve Slezsku
Roznov Brewery - Image Analysis
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem image Rožnovského pivovaru na Moravě a ve Slezsku. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy týkající se image a corporate (firemní) identity a dále uvádí do světa pivovarnictví. Praktická část práce nejprve popisuje Rožnovský pivovar a jeho součásti, poté se věnuje analýze a vyhodnocení dat zíksaných z marketingového výzkumu, který byl zaměřen na image Rožnovského …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the image of Rožnov brewery in Moravia and Silesia. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of image and corporate identity and goes into the world of brewing. The practical part of the work describes Rožnov brewery and its components, analyses and evaluates the data obtained from a marketing research focused on the image of Rožnov brewery. A questionnaire …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Solanská, Klára. Image Rožnovského pivovaru na Moravě a ve Slezsku. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová -
Analýza corporate designu firmy Elektropřístroj, s.r.o.
Tereza Prokešová -
Corporate Social Responsibility strategie ve vybrané společnosti
Karolína Pilátová -
Corporate identity of Prezzo Restaurant Chain
Lenka ŠUSTROVÁ -
Corporate design
Štěpán Bejr -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev