Jana Šilhánová

Bachelor's thesis

Návrh vybraných eventů pro společnost Bottico, s.r.o.

The Proposal of Selected Events for Bottico Ltd. Company
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zařadit event marketing mezi aktivně používané efektivní nástroje ve firemní komunikaci ve společnosti Bottico, s. r. o. První část práce se zabývá teoretickým pohledem na význam a roli eventu, resp. event marketingu, řeší jeho místo mezi nástroji marketingového a komunikačního mixu. V závěru teoretické části je popsán proces plánování eventu. V druhé části bakalářské práce …viac
Abstract:
This bachelor thesis's goal is to integrate event marketing into effective actively used tools in firm's communication in the Bottico, Ltd. company. The first part of the thesis deals with theoretical view of the meaning and position of an event, more precisely event marketing. It solves its place in marketing and communicative tool's mix. At the end of theoretical part of the thesis is an event's …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zverejniť od: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Jarmila Drgová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šilhánová, Jana. Návrh vybraných eventů pro společnost Bottico, s.r.o.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing