Podpůrná opatření ve vzdělávání žáků s poruchami učení v hodinách českého jazyka na 1. stupni ZŠ – Romana MARKOVÁ
Romana MARKOVÁ
Diplomová práce
Podpůrná opatření ve vzdělávání žáků s poruchami učení v hodinách českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Support measures in the education of pupils with learning disabilities in Czech language lessons at the 1st stage of primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou podpůrných opatření ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení v hodinách českého jazyka na 1. stupni ZŠ. Zaměřuje se na zmapování konkrétních podpůrných opatření mezi zkušenými pedagogy a asistenty pedagoga, mapuje zkušenosti a názory speciálního pedagoga a klade si za cíl vytvořit soubor těch nejdůležitějších podpůrných aktivit, který by mohl být návodem …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of support measures in the education of pupils with specific learning disabilities in Czech language classes at the 1st grade of elementary school. It focuses on mapping specific support measures between experienced pedagogues and assistant pedagogues, maps the experiences and opinions of special pedagogues and aims to create a set of the most important support …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2024
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Kuldanová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARKOVÁ, Romana. \textit{Podpůrná opatření ve vzdělávání žáků s poruchami učení v hodinách českého jazyka na 1. stupni ZŠ}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/95szwq/.
Jak správně citovat práci
MARKOVÁ, Romana. Podpůrná opatření ve vzdělávání žáků s poruchami učení v hodinách českého jazyka na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Reedukační metody a pomůcky pro práci s žáky s dysortografií
Denisa ČÍŽKOVÁ -
Možnosti nápravy dyslexie a dysortografie na běžné ZŠ
Lenka Vymětalová -
Specifické poruchy učení a jejich pedagogická diagnostika ve školním prostředí
Lenka Votrubcová -
Diagnostika a reedukace specifických poruch učení u dětí na 1. stupni ZŠ
Jana Kuldová -
Metody a formy reedukace používané ve výuce žáků s dysortografií
Ilona Pevná -
Dyslexie na základní škole a účinnost její nápravy
Jarmila Pírková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová