Václav Kudrna

Master's thesis

Marketingová strategie rozvoje ženského fotbalu v ČR

Marketing strategy for the development of women's football in the Czech Republic
Abstract:
Tato práce je zaměřená na analýzu současného stavu ženského fotbalu v ČR a na zlepšení marketingové strategie. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá marketingovou teorií. Soustředí se na pojmy marketing, marketingový produkt, marketingový mix. Tyto pojmy jsou dále popsány ve sportovním a fotbalovém prostředí. Teorie se věnuje také marketingové komunikaci a komunikačnímu mixu. Praktická …more
Abstract:
This work is focused on the analysis of the current situation of women's football in the Czech Republic and on proposals for improving the marketing strategy. The work is divided into two parts. The theoretical part deals with marketing theory. It focuses on the concepts of marketing, marketing product, marketing mix. These concepts are further described in sports and football. The theory is also focused …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 8. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 10. 2022
  • Supervisor: Markéta Votoupalová
  • Reader: Jan Pauly

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87051