Marketingová cesta vizuálního umělce – Irena Satkeová
Irena Satkeová
Master's thesis
Marketingová cesta vizuálního umělce
Marketing journey of a visual artist
Anotácia:
Rostoucí počet absolventů vysokých uměleckých škola a rozkvět mezinárodního trhu s uměním představují pro současného vizuálního umělce vyšší nároky, ale také širší pole příležitostí. Art marketing se stává nedílnou součástí umělcova profesionálního života. Cílem této práce je analýza odborných publikací zaměřených na rozvoj umělecké kariéry a tvorba základních doporučení, aplikovatelných na kariéru …viacAbstract:
Growing number of art college graduates and blooming international art market creates a competition that represents higher requirements, but also wider possibilities for young emerging artists. Art marketing becomes an integral part of an artist's professional life. The goal of this thesis is to analyse the artist advisory publications and create basic guidelines that apply on foreign as well as Czech …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/62476
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2013
- Vedúci: Jitka Černá
- Oponent: Irena Tyslová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/62476
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Hubay Jenő – pedagog, skladatel a umělec
Zuzana Balkóová