Vliv reputace a země původu na postavení Škody auto ve Velké Británii – Karel Weigl
Karel Weigl
Bakalářská práce
Vliv reputace a země původu na postavení Škody auto ve Velké Británii
Influence of Reputation and Country of Origin on Skoda Auto's Position in the UK Car Market
Anotace:
Za posledních 10 let Škoda auto prošla významnou repositioningovou kampaní, která byla zaměřena na zlepšení reputace značky jako takové, protože ta byla Velké Británii extrémně špatná.Cílem této práce je posouzení vlivu reputace a země původu na postavení Škody auto na trhu ve Velké Británii.Respondenti dotazníku byli dotázáni na otázky ohledně předsudků, které mohly přežít z dřívějšího působení značky …víceAbstract:
During the last 10 years the Skoda company has undertaken a substantial repositioning marketing campaign which was intended to change the image of its cars. For some the car was seen rather as a joke then a proper car. The aim of this work is to examine the influence of reputation and country-of-origin effect on the position of Skoda in British car market.People were asked to fill in a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/83308
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Josef Kašík
- Oponent: Hana Štverková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
WEIGL, Karel. \textit{Vliv reputace a země původu na postavení Škody auto ve Velké Británii}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/96akgk/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomická migrace v Evropské unii: je Brexit výsledkem toho, že Velká Británie nevyužila v roce 2004 přechodné období omezující imigraci?
Eliška Křičková -
Obraz Mnichovské dohody 1938 ve výuce dějepisu. Komparace edukačních materiálů z Velká Británie, Německa, České republiky
Kateřina FULIEROVÁ -
Velká Británie jako multikulturní země? Britská imigrační politika v 60. letech 20. století
Lucie Hložánková -
Srovnání vakcinačních schémat proti Covid-19 ve vybraných zemích s rozdílným průběhem pandemie: Česká republika, Izrael a Velká Británie
Jan Žaludek -
Dopady Brexitu na participaci Velké Británie v civilních misích a vojenských operacích SBOP EU
Barbora Čuprová -
Velká Británie a/versus Evropa. Analýza vývoje přístupu Velké Británie k evropskému integračnímu procesu po roce 1945 s přihlédnutím k britskému euroskepticismu a dlouhodobým i krátkodobým příčinám tzv. brexitu
Kristýna Blažková -
Vliv Brexitu na zahraniční obchod Velké Británie
Marie Steffanová -
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Klíčová Klíčová