Marketingová činnost společnosti OVB Allfinanz, a.s. jako zástupce finančního sektoru – Ing. Tomáš Lorenc
Ing. Tomáš Lorenc
Bakalářská práce
Marketingová činnost společnosti OVB Allfinanz, a.s. jako zástupce finančního sektoru
Marketing activity of the company OVB Allfinanz, a.s. as a representative of financial sector
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na problematiku marketingu v oblasti finančního sektoru. V teoretické části se práce věnuje všeobecným postupům tvorby reklamní marketingové strategie společností finančního sektoru. Praktická část shrnuje marketingovou činnost tří největších společností v oblasti finančního poradenství v České republice. Nejvíce je přitom zaměřena na společnost OVB Allfinanz, a.s., která představila …víceAbstract:
This work zoom to problematic of marketing in financial sector. In Theoretical part work attend to generally procedures in create of advertise and marketing strategy of companies in financial sector. Practical part summarize marketing aktivity three biggest companies of financial consultations in Czech republic. Primary is focused to company OVB Allfinanz, a.s., which show new marketing campaign for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/taqli/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Mgr. Markéta Jansová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Jan Valder -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Luboš Mašek -
Marketingová strategie vybrané firmy finančních služeb
Martin Sovák -
Návrh marketingové a finanční strategie vybrané firmy
Arben Prenaj -
Marketingová strategie eventu
Dana Chlupová -
Hmyzí protein v krmivech pro drůbež – kalkulace ceny produktu a marketingová strategie.
Barbora Pešková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila