Marketingová situační analýza cestovní kanceláře a její vliv na marketingový mix – Ing. Roman Fisek
Ing. Roman Fisek
Diplomová práce
Marketingová situační analýza cestovní kanceláře a její vliv na marketingový mix
Marketing analysis of travel agency and its influence with respekt to marketing diversity
Anotace:
Cestovní ruch patří k významným oblastem světové ekonomiky i hospodářství jednotlivých států a cestování je dnes běžnou součástí životního stylu také v naší společnosti. Ve své diplomové práci s názvem „Marketingová situační analýza cestovní kanceláře a její vliv na marketingový mix“ sleduji a analyzuji postupný vývoj produktu významné cestovní kanceláře v České republice, působící v oblasti výjezdového …víceAbstract:
Tourism ranks among important areas of both global economics and the economics of individual states, and travelling is a common part of the lifestyle in our society as well. In my diploma work called “ Marketing analysis of travel agency and its influence with respekt to marketing diversity” I monitor and analyse the gradual progress of a product from a prominent travel agency operating in the area …víceKlíčová slova
Marketingový mix distribuce promotion cestovní kancelář analýza produkt segment klient zájezd
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zoue8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Oponent: Ing. Šárka Bauerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán pro cestovní kancelář ČiLe s.r.o.
Lenka Sedláčková -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Tvorba nabídky produktu pro cestovní kancelář na vybrané segmenty trhu
Andrea Sochorová -
Transformace cestovní agentury VS TOURS na cestovní kancelář
Helena Schmittová -
Trendy marketingové komunikace zaměřené na cestovní kancelář
Natálie Kaššayová -
Zhodnocení nabídky cestovní kanceláře FISCHER
Martina Hrbáčová -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová