Marketingová situační analýza cestovní kanceláře a její vliv na marketingový mix – Ing. Roman Fisek
Ing. Roman Fisek
Master's thesis
Marketingová situační analýza cestovní kanceláře a její vliv na marketingový mix
Marketing analysis of travel agency and its influence with respekt to marketing diversity
Abstract:
Cestovní ruch patří k významným oblastem světové ekonomiky i hospodářství jednotlivých států a cestování je dnes běžnou součástí životního stylu také v naší společnosti. Ve své diplomové práci s názvem „Marketingová situační analýza cestovní kanceláře a její vliv na marketingový mix“ sleduji a analyzuji postupný vývoj produktu významné cestovní kanceláře v České republice, působící v oblasti výjezdového …moreAbstract:
Tourism ranks among important areas of both global economics and the economics of individual states, and travelling is a common part of the lifestyle in our society as well. In my diploma work called “ Marketing analysis of travel agency and its influence with respekt to marketing diversity” I monitor and analyse the gradual progress of a product from a prominent travel agency operating in the area …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zoue8/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Reader: Ing. Šárka Bauerová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingový plán pro cestovní kancelář ČiLe s.r.o.
Lenka Sedláčková -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Tvorba nabídky produktu pro cestovní kancelář na vybrané segmenty trhu
Andrea Sochorová -
Transformace cestovní agentury VS TOURS na cestovní kancelář
Helena Schmittová -
Trendy marketingové komunikace zaměřené na cestovní kancelář
Natálie Kaššayová -
Zhodnocení nabídky cestovní kanceláře FISCHER
Martina Hrbáčová -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová