Projekt vytvoření online marketingové komunikace ve vybrané společnosti – Bc. Jana Sillova
Bc. Jana Sillova
Master's thesis
Projekt vytvoření online marketingové komunikace ve vybrané společnosti
A Project of Creating an Online Marketing Communication in the Selected Company
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je vypracovať projekt na vytvorenie online marketingovej komunikácie vo vybranej spoločnosti, ktorý povedie k zvýšeniu povedomia o spoločnosti. Diplomová práca sa skladá z teoretickej a praktickej časti. V teoretickej časti boli spracované teoretické poznatky k online marketingu a online marketingovej komunikácií. Ďalej bola vypracovaná literárna rešerš k marketingu na sociálnych …moreAbstract:
The aim of the thesis is to develop a project for creating online marketing communication in the selected company, which will increase awareness of the company. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part includes the theoretical knowledge of online marketing and online marketing communication. Furthermore, literature research on social media marketing was conducted …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SILLOVA, Jana. \textit{Projekt vytvoření online marketingové komunikace ve vybrané společnosti}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/977z08/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Sillova, Jana. Projekt vytvoření online marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Marketing Management
Theses on a related topic
-
Optimalizácia online marketingovej komunikácie firmy
Klára Cholujová -
Online marketingová komunikácia penziónu Harmonia
Silvia Machová -
Online marketingová komunikácia vybranej spoločnosti
Natália Hrehorová -
Projekt online marketingové komunikace ve firmě Dedoles s.r.o.
Jessica Šimkovičová -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Projekt vytvoření online vernisáže pro zlepšení propagace výtvarných děl vybraného umělce
Diana Hološková -
Návrh řízení marketingové komunikace s cílem zvýšení výnosů firmy působící v online cestovním oboru
Monika Fábryová -
Využití influencerů v online marketingové komunikaci
Ptak Ptak