Projekt vytvoření online marketingové komunikace ve vybrané společnosti – Bc. Jana Sillova
Bc. Jana Sillova
Diplomová práce
Projekt vytvoření online marketingové komunikace ve vybrané společnosti
A Project of Creating an Online Marketing Communication in the Selected Company
Anotace:
Cieľom diplomovej práce je vypracovať projekt na vytvorenie online marketingovej komunikácie vo vybranej spoločnosti, ktorý povedie k zvýšeniu povedomia o spoločnosti. Diplomová práca sa skladá z teoretickej a praktickej časti. V teoretickej časti boli spracované teoretické poznatky k online marketingu a online marketingovej komunikácií. Ďalej bola vypracovaná literárna rešerš k marketingu na sociálnych …víceAbstract:
The aim of the thesis is to develop a project for creating online marketing communication in the selected company, which will increase awareness of the company. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part includes the theoretical knowledge of online marketing and online marketing communication. Furthermore, literature research on social media marketing was conducted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sillova, Jana. Projekt vytvoření online marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizácia online marketingovej komunikácie firmy
Klára Cholujová -
Online marketingová komunikácia pre podnikateľský subjekt Splav Hrona
Jakub Švantner -
Online marketingová komunikácia penziónu Harmonia
Silvia Machová -
Online marketingová komunikácia vybranej spoločnosti
Natália Hrehorová -
Projekt online marketingové komunikace ve firmě Dedoles s.r.o.
Jessica Šimkovičová -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Projekt vytvoření online vernisáže pro zlepšení propagace výtvarných děl vybraného umělce
Diana Hološková -
Analýza online marketingové komunikace vybrané společnosti se zaměřením na sociální sítě
Simona Hosťovecká