Vliv učitele na pojetí školáctví u dítěte s ADHD – Aneta Andrlíková
Aneta Andrlíková
Bakalářská práce
Vliv učitele na pojetí školáctví u dítěte s ADHD
The teacher influence on perception the feeling of being a pupil on children with ADHD
Anotace:
Práce se zaměřuje na to, jak učitel může změnit pojetí školáctví u žáka s ADHD v první a druhé třídě běžné základní školy, tedy jak učitel může změnit sebepojetí dítěte jako školáka a tím změnit jeho přístup ke školní docházce a plnění školních povinností. Krom hlavního tématu tato práce pozoruje vliv stigmatu na celý jedincův život od mateřské školy po druhou třídu základní školy. Dále sleduje, jak …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10257
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2018
- Vedoucí: doc. PhDr. Tibor Vojtko, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martin Kaliba
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Výchovná práce ve speciálních zařízeních
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva