Martin Husák

Diplomová práce

Test odvětvových multiplikátorů pro stanovení hodnoty podniku na amerických společnostech

Test of market multiples of American companies to determine the value of the company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá testováním metody odvětvových multiplikátorů na 1 266 amerických společnostech v letech 2010-2019 z hlediska přesnosti ocenění, kvůli které bývá často kritizována. Hlavním cílem je poukázat na případy, při kterých lze metodu použít a dosáhnout tak nejpřesnějších výsledků ocenění společnosti. Práce se dále věnuje hlubšímu rozboru multiplikátorů z hlediska jejich dělení, volbě …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on the market approach method which is tested on 1,266 publicly traded American companies in 2010-2019 in regard with a low valuation accuracy, which is the main reason this method is criticised. The main goal of this thesis is to show cases in which the best results regarding the company’s valuation accuracy may be obtained. In more detail the thesis examines the market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 10. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
  • Vedoucí: Petr Marek
  • Oponent: Tomáš Podškubka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84361