Komparace elektronického marketingu restaurací – Bc. Zuzana Balušková
Bc. Zuzana Balušková
Master's thesis
Komparace elektronického marketingu restaurací
Comparison of electronic marketing of restaurants
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza elektronického marketingu vybraných pražských restaurací, komparace a návrhy pro jeho zkvalitnění.Abstract:
The aim of my dissertation is to analyze the elctronic marketing of selected Prague restaurants, comparisons and suggestions for its improvement.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/ctfxc/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Petr Čech, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Analýza použitelnosti webových stránek systémů sociálního zabezpečení se zaměřením na oblast mateřství, otcovství a rodičovství v České a Slovenské republice
Veronika Suchanková -
Analýza responzivity webových stránek českých hotelů
Nathalia Jirglová -
Analýza technologií použitých pro tvorbu webových stránek měst a obcí v Olomouckém kraji
Filip Tarkowski -
Analýza a návrh webových stránek dané firmy z hlediska marketingového mixu
Jan Zeman -
Obsahová a grafická analýza webových stránek obchodních řetězců v ČR
Josef Ebr -
Obsahová analýza webových stránek organizací v oblasti reportování společenské odpovědnosti
Jitka Kresanová -
Analýza vlivu webového designu na návštěvnost a ziskovost webových stránek
Veronika Shchelkonogova -
Analýza a návrh webových stránek dané firmy z hlediska marketingového mixu
Michaela Janová