Komparace elektronického marketingu restaurací – Bc. Zuzana Balušková
Bc. Zuzana Balušková
Master's thesis
Komparace elektronického marketingu restaurací
Comparison of electronic marketing of restaurants
Anotácia:
Cílem diplomové práce je analýza elektronického marketingu vybraných pražských restaurací, komparace a návrhy pro jeho zkvalitnění.Abstract:
The aim of my dissertation is to analyze the elctronic marketing of selected Prague restaurants, comparisons and suggestions for its improvement.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/ctfxc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedúci: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Petr Čech, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BALUŠKOVÁ, Zuzana. \textit{Komparace elektronického marketingu restaurací}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/97jb3i/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
Analýza použitelnosti webových stránek systémů sociálního zabezpečení se zaměřením na oblast mateřství, otcovství a rodičovství v České a Slovenské republice
Veronika Suchanková -
Analýza responzivity webových stránek českých hotelů
Nathalia Jirglová -
Analýza technologií použitých pro tvorbu webových stránek měst a obcí v Olomouckém kraji
Filip Tarkowski -
Analýza a návrh webových stránek dané firmy z hlediska marketingového mixu
Jan Zeman -
Obsahová a grafická analýza webových stránek obchodních řetězců v ČR
Josef Ebr -
Obsahová analýza webových stránek organizací v oblasti reportování společenské odpovědnosti
Jitka Kresanová -
Analýza vlivu webového designu na návštěvnost a ziskovost webových stránek
Veronika Shchelkonogova -
Analýza a návrh webových stránek dané firmy z hlediska marketingového mixu
Michaela Janová