Současné marketingové trendy rapových umělců v Čechách – Bc. Calin Panfili
Bc. Calin Panfili
Bakalářská práce
Současné marketingové trendy rapových umělců v Čechách
Current marketing trends of rap artist in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce slouží k analýze a popisu současných marketingových trendů rapových umělců v Čechách. Teoretická část práce se zaměřuje na popis historie rapu a následně na marketingové nástroje a popis současných trendů v hudebním průmyslu. V praktické části jsou popsány využité formy moderní komunikace a aplikace na konkrétních umělcích české rapové scény.Abstract:
The bachelor thesis serves to analyze and describe current marketing trends of rap artists in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis focuses on describing the history of rap and subsequently on marketing tools and description of current trends in the music industry. In the practical part, forems of modern communication and application used on specific artists of Czech rap scene are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zs1kl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. Marika Kupková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Trendy marketingu na sociálních sítích a jejich využití v oblasti gastronomie
Ondřej Navrátil -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Adam Stránský -
Trendy marketingové komunikace a jejich aplikace v Bowling baru Step
Karolína Komárková -
Nové trendy v marketingu se zaměřením na sociální síť Facebook
Kamila Chramostová -
Nové trendy v marketingové komunikaci se zaměřením na sociální sítě
Michal Špok -
Využití sociálních sítí v módním průmyslu / Role módních blogerů a marketingové trendy ve 21. století
Andrea Bijedičová